Veelgestelde vragen

De antwoorden op veel vragen kun je hieronder vinden. Heb je andere vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur.

E-mail: info@adam.nl 

Telefoon: 030-6973229

 

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?
Als je een artikel hebt uitgezocht, selecteer je de gewenste kleur en maat. Door op de button ‘toevoegen aan winkelmand te klikken’ plaats je het artikel in het winkelmandje. Nu kun je ervoor kiezen om direct af te rekenen of je kunt eerst nog verder winkelen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je een bestelling wilt wijzigen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Als je bestelling ons magazijn al heeft verlaten, kun je dit retour sturen met de bijgevoegde retoursticker en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja het is mogelijk om een bestelling te annuleren, indien u dit op de dag van bestellen voor 16.00 doorgeeft aan de klantenservice. Op de dag van bestellen na 16.00 uur heeft je bestelling ons magazijn al verlaten en dien je de bestelling retour te sturen met de bijgevoegde retoursticker.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als je een bestelling op werkdagen voor 16.00 uur plaatst, wordt de bestelling de volgende dag bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht en wordt je pakket dus gratis bij je thuis bezorgd.

 

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen via iDEAL, Mastercard, Visa, American Express, Maestro, Bancontact en Sofort Banking.

Zijn de prijzen op de site inclusief 21% BTW?
Ja alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Hoe betaal ik als ik een tegoedbon/kortingscode heb?
Een tegoedbon/kortingscode kun je invullen in het winkelmandje in het veld ‘kortingscoupn’. De waarde van de tegoedbon/kortingscode wordt dan automatisch verwerkt.

Is mijn betaling beveiligd?
Ja. Voor de betaling van je bestelling maken wij gebruik van Multisafepay. Multisafepay is een van de grootste Nederlandse dienstverleners op het gebied voor het verwerken van online betalingen. Jouw betaling en bankgegevens worden volledig beschermd door de Multisafepay-website via een beveiligde verbinding.

 

RUILEN & RETOUNEREN

Kan ik een product ruilen of retour sturen?
Ja als een item niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen retour sturen. Indien je het artikel wilt ruilen voor een andere maat/kleur kun je deze direct opnieuw bestellen in de webshop.

Binnen hoeveel dagen moet ik een artikel retour sturen?
Binnen 14 dagen na ontvangst- of afhaaldatum kun je een bestelling retour sturen.

Wat moet ik doen als ik een artikel retour wil sturen?
Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in, voeg deze met de retour te sturen artikelen in de originele verzenddoos, plak de retoursticker op de doos en geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt.

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn order?
Je bestelling kun je binnen Nederland gratis retour sturen.

 

ONLINE SHOPPEN

Kan ik de kleding passen en het materiaal voelen?

Ja je kunt de kleding rustig thuis passen in het comfort van je eigen huis. Als een item niet naar wens is, kun je het ruilen of retourneren.

Hoe kan het dat het geleverde artikel een andere kleur heeft dan op mijn beeldscherm?
De kleur van de afbeeldingen kan worden beïnvloed door je beeldscherminstellingen, hierdoor kunnen wij niet garanderen dat kleuren op je scherm juist worden weergegeven.

Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
Helaas komt het soms voor dat het door jouw bestelde artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en je het gewenste artikel te leveren.

 

  • Bank transfer
  • iDeal
  • Maestro
  • PayPal
  • Sofort